Üdvözletem!

Minden új tagot üdvözlök az oldalon!
puxy:bella-marie

Kedvenc idézet

Egy másik élet-6.fejezet/Edward szemszöge/
"Felkaptam a fejem.Azt hittem szellemet látok.Az alakja,a szája,a haja,a bőre,a szeme...A szeme égkék.És az illata.Az is más.De finom.Nem ételként,hanem amúgy.Orchidea,méz...és napfény.Ez az,napfény.És csend.Nem hallom a gondolatait.Miért?Talán rokona?És Alice miért titkolta el,hogy jön?"
Nikkitől

2009. november 27.

Egy másik élet-Ízelítő a 7.fejezethez


Ígéretemhez híven itt van egy kis ízelítő.Sok szerencsét a találgatáshoz!
Puxy


Azt hiszem,nem is fogtam fel teljesen,mit olvastam.A Cullen család vegetáriánus vámpír.Alice,ó,a drága Alice,aki a jövőbe lát.Jasper,aki érzi és irányítja mások érzelmét,aki mindig kedves volt hozzám.És Edward.Edward,akit szeretek,aki olvassa mások gondolatait,aki....a nagymamámat szereti,és nyilván csak őt látja bennem.Emmett,akinek a lelkében olykor egy kisgyerek lakozik,akinek egy kacsintásától lángba borul az arcom.Na meg Rosalie,a hideg,kemény szoborszépség,aki egy pislantással porba hullasztja mások önbizalmát.
Öt diák,akiket ismertem,és mégse.

3 megjegyzés:

  1. Jajj Bella!
    Köszönjük! Nagyon hamar hoztad ezt a kis ízelítőt!
    De nagyon sikerült felcsigáznod!
    Már alig várom a teljes fejezetet!

    VálaszTörlés
  2. Húh én is várom!!!Ma találtam rá erre az oldalra és nagyon tetszik...és mikorra várhatjuk a kövit??? :)

    VálaszTörlés
  3. Huhh,annyira sürgettek,hogy lehet,két részre kell szednem a 7.fejezetet,mert nem tok annyira sokat egyszerre legépelni.Megpróbálok sietni,bár most lázas beteg vagyok,így ez egy kicsit lassul.
    Amúgy üdv az oldalon Dorci!
    Puxy

    VálaszTörlés

Látomások

Következő fejezet
Bizonytalanságba veszve az időpont...

Részlet a következő fejezetből
"_____"

Rendszeres olvasók