Üdvözletem!

Minden új tagot üdvözlök az oldalon!
puxy:bella-marie

Kedvenc idézet

Egy másik élet-6.fejezet/Edward szemszöge/
"Felkaptam a fejem.Azt hittem szellemet látok.Az alakja,a szája,a haja,a bőre,a szeme...A szeme égkék.És az illata.Az is más.De finom.Nem ételként,hanem amúgy.Orchidea,méz...és napfény.Ez az,napfény.És csend.Nem hallom a gondolatait.Miért?Talán rokona?És Alice miért titkolta el,hogy jön?"
Nikkitől

2009. november 24.

Egy másik élet-Ízelítő a 6.fejezethez 2.

Tudom,tudom,de sajna lassan haladok,úgyhogy újabb ízelítőt hoztam nektek.Remélem tetszik,bár csak apró részlet,viszont most aztán törhetitek a fejeteket a továbbiakon!

:D

Rosalie felugrott a székről,és mind tudtuk,hogy már megint meg van a hangos jelenet.
-Nem,Edward,ez az egész család dolga.Nem hagyom,hogy megint összejöjj,majd tönkre tedd magad egy tyúkkal!Amíg te múltkor az öngyilkos akcióidat tervezgetted Brazíliában,Olaszországban,meg az isten tudja,még hol a sok ország közül,addig mind azt vártuk,mikor hozzák a halálhíredet,mert eltűntél,és nem tudtunk rólad semmit!
-Rosalie,elég ebből,az istenit!-szólt rá Emmett.-Ez tényleg csak rá,senki másra,csak rá tartozik,és nincs minden úgy,ahogy te szeretnéd.Ha úgy döntesz,hogy mégis vegyük meg azt a kastélyt Walesben,és költözzünk oda,benne vagyok,ilyenben nyugodt szívvel dönthetsz,de ne szólj bele az öcsém életébe!Gyere-állt fel,és feladta Rose-ra a kabátját,majd felvette a sajátját is.
Emmett kivezette Rosalie-t a menzáról,amíg mindenki minket bámult síri csendben.

2 megjegyzés:

  1. Nah most már tényleg felcsigáztad az idegeimet:@ :D:D:D!!!!
    Nagyon kivácsi vagyok már az új részre!
    Pux (L)

    VálaszTörlés
  2. Ha minden igaz,akkor 26. felkerül a 6.fejezet :?
    Puxy

    VálaszTörlés

Látomások

Következő fejezet
Bizonytalanságba veszve az időpont...

Részlet a következő fejezetből
"_____"

Rendszeres olvasók