Üdvözletem!

Minden új tagot üdvözlök az oldalon!
puxy:bella-marie

Kedvenc idézet

Egy másik élet-6.fejezet/Edward szemszöge/
"Felkaptam a fejem.Azt hittem szellemet látok.Az alakja,a szája,a haja,a bőre,a szeme...A szeme égkék.És az illata.Az is más.De finom.Nem ételként,hanem amúgy.Orchidea,méz...és napfény.Ez az,napfény.És csend.Nem hallom a gondolatait.Miért?Talán rokona?És Alice miért titkolta el,hogy jön?"
Nikkitől

2009. november 21.

Egy másik élet-Ízelítő a 6.fejezethez

Egy kis ízelítő a következő részből,mert megígértem,hogy sietek,de nem feltétlen tudom betartani a szavamat.Sajnos most csak ennyire futotta az időmből:( de legalább lesz min agyalnotok:D


-Szia-köszönt rám a világ legszebb hangja.
Edward Cullen,ezt azonnal hagyd abba!-szóltam magamra,majd felnéztem a lányra.Teljesen elbővült,ahogy gyönyörű kék szemei találkoztak az enyémmel.
Szia-köszöntem vissza-Edward Cullen vagyok.
-Isabella Black-mosolyodott el.
Fogalmam sincs,mire gondolt,de valamin jól szórakozott magában.Black?Tehát tényleg rokona.Talán annak a kisfiúnak lehet a lánya.Bár ahhoz képest nagyon fehér a bőre,pont mint neki.Nyoma sincs indián ősnek.És mintha beteg is lenne,sápadt és beesett az arca.A szeme alatt pedig sötét karikák üvöltötték,hogy nem alszik rendesen.
-Honnan jöttél?-törtem meg a csendet.
-Baltimore-ból-felelte.
-És miért pont ide költöztél?-kérdeztem,amin láthatólag meglepődött.
-Hát...Apu itt született,itt is érettségizett.A nagyiék is itt éltek,így aztán még házat se kellett vennünk-mosolyodott el.
-Apukád mit dolgozik?Nem lehetett könnyű munkát kapnia Forksban-mosolyodtam el,hogy megint megleptem a kérdésemmel.
-Hát eddig gyilkossági nyomozó volt,most a rendőrfőnök helyettese.
A sors iróniája-nevettem fel keserűen magamban.
Ó,hogy az a lány,hallottam meg megint Missy Raynolds gondolatait.Első napja itt,és máris minden fiú utána fordul.És még Edward is beszélget vele,bezzeg engem azóta le se szar,hogy megjelent a városban a családjával együtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Látomások

Következő fejezet
Bizonytalanságba veszve az időpont...

Részlet a következő fejezetből
"_____"

Rendszeres olvasók