Üdvözletem!

Minden új tagot üdvözlök az oldalon!
puxy:bella-marie

Kedvenc idézet

Egy másik élet-6.fejezet/Edward szemszöge/
"Felkaptam a fejem.Azt hittem szellemet látok.Az alakja,a szája,a haja,a bőre,a szeme...A szeme égkék.És az illata.Az is más.De finom.Nem ételként,hanem amúgy.Orchidea,méz...és napfény.Ez az,napfény.És csend.Nem hallom a gondolatait.Miért?Talán rokona?És Alice miért titkolta el,hogy jön?"
Nikkitől

2009. december 16.

Sziasztok,Olvasók!

Hát,sziasztok!

Most kaptok,mert hisztis napom van!Szóval!!!
Ha nem írtok kommenteket,amikből esetleg fejlődhetnék,akkor neki sem állok a 8.fejezet összerakásának.És ezt komolyan mondom!!!Az nem úgy működik,hogy Ti csak nyugodt szívvel-vagy épp kutyafuttában-olvasgattok,és én nem tudom,h vmit jól vagy épp rosszul teszek,mikor írok.Szóval gyerünk,gyerünk,komikat,ha nincs saját profilod,akkor névtelenül,csak írjatok vmit,könyörgöm!

Csak ennyit akartam,köszönöm :D További szép téli napot,és KOMMENTÁLÁST!

puxy:bella-marie

4 megjegyzés:

  1. SZija!
    Kérlek nehogy abbahagyd! :'(
    Tudod hogy én nagyon szeretem...:)
    Kérlek folytasd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    1.000.000.000.000.000.000 x 1.000.000.000.000.000.000 Pusszancs!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia nekem nagyon tetszik ne hagyd abba, most olvastam el az egészet és nálam felkerült a tízes listára. Csak így tovább!!!
    Pusssz Edus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nah,úgy látszik,jó néha hisztisnek lennem:D Köszönöm a komikat!Ma írtam le 2 oldalt,és elkezdtem haladni,úgyhogy majd jön a kövi rész-csak épp mikor arra is lesz időm,hogy gépeljek.
    puxy

    VálaszTörlés
  4. Szijja!

    Én ma talátam rá az oldaladra és rögtön el is olvastam:)Nagyon jól tök jól írsz:)nekem nagyon beött:9kíváncsi vagyoka többire is:)Szóval ne hagyd abba:)(nagy bociszemek)

    Pus:Lili

    VálaszTörlés

Látomások

Következő fejezet
Bizonytalanságba veszve az időpont...

Részlet a következő fejezetből
"_____"

Rendszeres olvasók