Üdvözletem!

Minden új tagot üdvözlök az oldalon!
puxy:bella-marie

Kedvenc idézet

Egy másik élet-6.fejezet/Edward szemszöge/
"Felkaptam a fejem.Azt hittem szellemet látok.Az alakja,a szája,a haja,a bőre,a szeme...A szeme égkék.És az illata.Az is más.De finom.Nem ételként,hanem amúgy.Orchidea,méz...és napfény.Ez az,napfény.És csend.Nem hallom a gondolatait.Miért?Talán rokona?És Alice miért titkolta el,hogy jön?"
Nikkitől

2009. december 23.

Boldog karácsonyt!

Sziasztok!
Boldog Karácsonyt és Sikerekben Gazdag Újévet kívánok mindenkinek!
Eredetileg úgy terveztem,hogy megkapjátok hozzá a 8.fejezetet,de iskolai adománygyűjtés alkalmából nagyon megfáztam,és nincs erőm írni.Elnézéseteket kérem miatta.
puxy:bella-marie

4 megjegyzés:

  1. Szia :)
    Azta, ma találtam rá a blogodra, és hát lenyűgőztél :) Nagyon jó az egész, és ha nem bánod kiteszlek a blogomra :)
    http://lebelnala.blogspot.com/
    Ha van kedved megnézheted, és ha van kedved ki is tehetsz :) Hát most merőben merengek :) Tényleg fantasztikus :) Grat és gyógyulj meg :)
    S majd ha nem nagy kérés, válaszolj vissza, arra h nem baj e h kiteszlek s hogy te ezzel, miként cselekszel :)
    Boldog és békés karácsonyt :) és gyógyulást :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm,igyekszem gyógyulni.
    Nyugodtan kitehetsz,én is kiteszlek Kitti.Köszi!
    További szép Szent Estét.puxy:D

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Látomások

Következő fejezet
Bizonytalanságba veszve az időpont...

Részlet a következő fejezetből
"_____"

Rendszeres olvasók