Üdvözletem!

Minden új tagot üdvözlök az oldalon!
puxy:bella-marie

Kedvenc idézet

Egy másik élet-6.fejezet/Edward szemszöge/
"Felkaptam a fejem.Azt hittem szellemet látok.Az alakja,a szája,a haja,a bőre,a szeme...A szeme égkék.És az illata.Az is más.De finom.Nem ételként,hanem amúgy.Orchidea,méz...és napfény.Ez az,napfény.És csend.Nem hallom a gondolatait.Miért?Talán rokona?És Alice miért titkolta el,hogy jön?"
Nikkitől

2010. szeptember 18.

Nagyon fontos!

Kedves Olvasók!
Tudom,hogy haragszotok rám,végtelenszer nagyon haragszotok rám.Hisz régen jártam itt...
Tovább adtam az írást egy új lánynak,jó barátnőmnek,Phoenix-nek.Ő úgy döntött,felújítja az eddigi törtit,és úgy fogja folytatni.Felkért segítségül még valakit,Nikkit.Nikki kedvesen elvállalta,és mint kiderült Nikki új néven az a lány,aki elkezdte ezen storyt,és átadta nekem.
Remélem szívesen olvassátok Phoenix és Nikki munkáját itt.Megkérnélek benneteket,hogy regisztráljatok át a másik oldalra,mert ezt legkésőbb október 31-én törlöm.
Köszönöm,hogy azon kevés fejezet alatt kitartottatok mellettem!Sziasztok!
puxy:)

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Sajnálom,hogy abbahagytad!!!
    Szerettem,ezt a történetet,jó volt olvasni.
    Beleolvastam a felújított változatban,és be kell vallanom őszintén,nekem nem jön be.
    Valószínűleg,ezzel csak én vagyok így,de nem érdekel.
    Puszi:)
    Carly

    VálaszTörlés
  2. Sajnálattal hallom,Carly,mert én ismerem a jövőbeni terveket és szerintem szuper lesz.Egyenlőre csak gyakorlatilag átírja a neveket benne,majd később alakítgatja.Bizonyára az időkiesés is feltűnt,Phoenixnek sok a gondja a gimiben...de a kis füzetkéjében ott vannak a jegyzetei...Higgyétek el,remek lesz.
    De ez éppúgy csak az én véleményem.
    puxy:)

    VálaszTörlés

Látomások

Következő fejezet
Bizonytalanságba veszve az időpont...

Részlet a következő fejezetből
"_____"

Rendszeres olvasók